Apie mus

SKAIDULA - viskas, ko reikia „informacijos greitkeliui” nutiesti

Bendrovė veiklą pradėjo 1989 metais savarankiškai projektuodama, gamindama ir realizuodama metrologinę įrangą telekomunikacijoms ir prekiaudama kabeline produkcija. 1994 metais Skaidula tapo Siemens atstovu Lietuvoje ir pradėjo montuoti bei aptarnauti žinybines Siemens telefonų stotis, prekiauti Siemens telefonų aparatais.

Tais pačiais metais UAB Skaidula tapo Šveicarijos įmonės Reichle & De-Massari atstovais Lietuvoje ir pradėjo tiekti Lietuvos rinkai kokybišką komutacinę įrangą telefoninėms bei optinėms linijoms.

Tais pačiais metais tapo vienos didžiausių specialios paskirties šviesolaidinių kabelių ir jų virinimo aparatūros gamintojos Fujikura įgaliotais atstovais Lietuvoje. Bendrovė 1996 metais įsigijo šveicarišką DIAMOND firmos įrangą šviesolaidinių kabelių jungčių gamybai ir pradėjo gaminti aukštos kokybės šviesolaidines jungtis. Šiuo metu bendrovė yra tarp didžiausių Lietuvos telekomunikacinių ir informacinių įmonių, galinti pateikti savo klientams kompleksinius balso, vaizdo ir duomenų tinklų sprendimus.

Kokybės politika

UAB “SKAIDULA" siekia tapti viena iš pirmaujančių Lietuvos įmonių telekomunikacinių ir šviesolaidinių technologijų srityje. Siūlome produktus, kurie patenkina klientų esamus ir būsimus poreikius, nuolat įsisaviname ir diegiame pažangiausias technologines naujoves.

UAB "Skaidula" yra sertifikuota pagal
ISO 9001:2008/ LST EN ISO 9001:2008 standartą.

Savo veikloje vadovaujamės principu:

 

“KLIENTAS VISADA TEISUS, PASIEKTŲ SUSITARIMŲ RIBOSE”

 

Įgyvendindami šiuos principus, įsipareigojame:

  • Teikiant paslaugas, vadovautis pasauliniu kokybės lygiu, tiek technologijų, tiek rūpinimosi klientais srityse.
  • Visus vidinius organizacijos procesus valdyti efektyviai. Būti atvira naujovėms, aiškiai valdoma, lanksčia ir dinamiška organizacija.
  • Skirti maksimalų dėmesį visiems savo klientams - buvusiems, esamiems ir būsimiems. Šis dėmesys apima visus darbo su klientais etapus.
  • Kruopščiai atrinkti savo tiekėjus, kad galėtume garantuoti teikiamų į riną produktų kokybę.
  • Skatinti darbuotojų mokymasį ir tobulėjimą, jų iniciatyvą prisiimti atsakomybę, tuo pačiu siekti bendros kompanijos sėkmės.
  • Natūraliai ir organiškai dalyvauti verslo ir socialinės visuomenės gyvenime, remti socialiai reikšmingas vystymo programas.
  • Atitikti visus suderintus klientų, darbuotojų, visuomenės kokybės reikalavimus ir nuolat gerinti kokybės sistemos rezultatyvumą.

Mūsų partneriai

   

Mūsų klientai

  • TEO (Lietuvos telekomas),
  • Lietuvos Energija,
  • Krašto apsaugos ministerija,
  • Hansabankas,
  • Valstybinė mokesčių inspekcija,
  • ERGO Lietuva,
  • Vilniaus greitosios pagalbos ligoninė,
  • Klaipėdos ligoninė,
  • Mažeikių nafta,
  • Jonavos Achema,
  • Vidaus reikalų ministerija,
  • Vyriausybinių ryšių centras,
  • Klaipėdos uostas,
  • Klaipėdos priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba,
  • Telšių apskrities ligoninė,
  • Viešbutis „Villon”,
  • Vilniaus oro uostas,
  • ir t.t.